معرفی ماژول مدیریت سرریزی و هزینه های مربوطه
مدیریت سرریزی ماشین آلات / تجهیزات شامل: نوع سرریزی، ثبت میزان سرریزی، مبلغ کل سرریزی و … به همراه قابلیت تفکیک بر اساس منبع تامین (از سازمان یا از بیرون سازمان) میباشد. این قابلیت از موارد مهم فرآیند نگهداری و تعمیرات محسوب میشود. ثبت هزینه مربوط به سرریزی ماشین آلات / تجهیزات با قابلیت گزارش گیری از این اطلاعات نقش بسیار مهمی در کنترل هزینه دستگاه ها به شمار می آید. از این رو توصیه میشود این اطلاعات بطور کامل در سامانه نگهداری و تعمیرات آلکا ثبت شده که دربازه زمانی دلخواه از میزان و مبلغ این سرریزی ها گزارشات متنوعی در اختیار مدیر نت سازمان قرار داده شود. ریشه یابی و جلوگیری از بروز این دست از مشکلات هدف نهایی برنامه نگهداری و تعمیرات میباشد، ماژول های نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا با توجه به استانداردهای نت و در راستای کاهش هزینه نگهداشت ماشین آلات و تجهیزات طراحی و پیاده سازی شدهاند.
امکانات ماژول مدیریت سرریزی ها و هزینه مربوطه
- ثبت سرریزی دستگاه
- ثبت اطلاعات مربوط به مشخصات دستگاه (نوع، کد دستگاه، اخرین کارکرد، نوع مخزن و ...)
- ثبت تاریخ و زمان سرریزی
- امکان انتخاب نوع روغن سرریز شده
- قابلیت ثبت مبلغ و میزان سرریزی
- گزارش جامع و تفکیکی از سرریزی ماشین آلات / تجهیزات
افزایش بهره وری دستگاهها و پرسنل در کنار کنترل هزینههای مصرفی از ویژگیهای مهم نرم افزار نت آلکا میباشد.
کلیه ماژولها و قابلیت های نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا را در صفحات سایت به تشریح یا اختصار عنوان نمودهایم. از بخش اخبار و اطلاعات و ویژگی های نرم افزار میتوانید به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد.
لیست برخی از ماژول های پرکاربرد نرم افزار نت آلکا
جهت مشاهده قابلیت های هر ماژول بر روی تصویر مربوط به ماژول دلخواه کلیک نمایید. توضیحات تکمیلی در رابطه با قابلیت های هر ماژول را از کارشناسان شرکت سازه های اطلاعاتی و ارتباطی سامان بخواهید.
لینک های مهم
بهترین نرم افزار CMMS
قیمت نرم افزار CMMS
آموزش نرم افزار CMMS
مشتریان نرم افزار CMMS
نرم افزار نگهداری و تعمیرات
نرم افزار تعمیر و نگهداری تجهیزات
ماژول های نرم افزار نگهداری و تعمیرات
گزارشات نرم افزار تعمیرات و نگهداری
فرم های نگهداری و تعمیرات
دانلود رایگان نرم افزار CMMS
انواع نرم افزار نگهداری و تعمیرات
آخرین مطالب
- میانگین زمان تشخیص (MTTD) چیست و چگونه آن را محاسبه کنیم؟
- اهداف نگهداری بعد از خرید نرم افزار CMMS
- ۱۰ کاری که میتوان با دادههای حسگر تعمیر و نگهداری انجام داد.
- نگهداری مبتنی بر فرصت
- بهترین تکنیکهای عیبیابی تعمیر و نگهداری
- چگونه یک درخواست کار خوب بنویسیم؟
- تعمیر و نگهداری واکنشی چیست؟
- نگهداری و تعمیرات پیشگویانه PDM چیست؟
- کاربرد نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا در هتل ها و برج ها
- ترموگرافی چیست؟
ارتباط با ما
پست الکترونیکی:
info@SamanGroups.comhttps://samangroups.com
ارتباط مستقیم:
مهندس آقـانیا : 0982 345 0914مهندس اصغری : 7309 067 0912
نماينده تهـران : 0116 301 0901
دفتر مرکزی:
33457350 - 04433440487 - 044
33460306 - 044