پشتیبانی و آموزش نرم افزار cmms آلکا
راههای ارتباطی جهت دریافت پشتیبانی نرم افزار CMMS آلکا
تماس تلفنی
کاربران نرم افزار نت آلکا از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه تا 13 میتوانند برای دریافت خدمات پشتیبانی تماس مستقیم برقرار کنند.
ارسال تیکت
ارتباط شبانه روزی و امکان ثبت تیکت در تمام ساعات شبانه روز برای کاربران نرم افزار CMMS آلکا، از طریق سامانه پرتال مشتریان فراهم شده است.
پشتیبانی آنلاین
در صورتی که کاربر نرم افزار نیاز به پشتیبانی آنلاین داشته باشد، تیم پشتیبانی از طریق نرم افزارهای ریموتی خدمات را ارائه میکنند.
پشتیبانی حضوری
پشتیبانی حضوری به عنوان یکی از خدمات پس از فروش نرم افزار cmms آلکا ارائه میشود. پشتیبانی حضوری بایستی در قرارداد خرید نرم افزار قید شود
خدمات پشتیبانی نرم افزار CMMS آلکا
همین حالا نسخه رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات ما را دانلود کنید و کارایی خود را افزایش دهید
افزایش بهره وری ماشین آلات و پرسنل با نرم افزار آلکا
لیست خدمات پشتیبانی نرم افزار CMMS آلکا
مشتریان نرم افزار نگهداری و تعمیر آلکا، 6 ماه خدمات پس از فروش رایگان بهرهمند خواهند شد. در طول این 6 ماه الزامات راهاندازی و بهرهبرداری از نرم افزار به نماینده یا نمایندگان خریدار آموزش داده میشود و ارتباط تیم پشتیبانی با کاربران نرم افزار تا بهرهبرداری کامل از نرم افزار برقرار خواهد بود.
- بخش آموزش اولیه نرم افزار CMMS آلکا
- نظارت و همکاری بر روند ایمپورت اطلاعات
- دسترسی به سامانه Help (سامانه خودآموز)
- ارائه آخرین نگارش نرم افزار آلکا
- رفع اشکال و ارائه آموزشهای تکمیلی
- آموزش حضوری (اعزام کارشناسان جهت آموزش)
- ایمپورت و کانورت اطلاعات با توجه به مفاد قرارداد
- مشاوره ویژه مهندسین صنایع (جهت بهرهبرداری بهینه از نرم افزار)
- پشتیبان گیری سورس نرم افزار (درصورت درخواست مشتریان)
آموزش و پشتیبانی نرم افزار آلکا
کاربران نرم افزار CMMS آلکا بایستی حداقل، اطلاعات پایهای از محیط Windows و نرم افزارهای Office را داشته باشند. همچنین به خاطر اینکه نرم افزار تعمیر و نگهداری یک نرم افزار تخصصی است، کاربر نرم افزار باید به روند اجرایی فعالیتهای نت در سازمان اشراف کامل داشته باشد. شناخت روند عملیاتی به کاربران این امکان را میدهد که درصورتی که بخشی از نرم افزار نت آلکا نیازهای اجرایی را برطرف نکند، درخواست سفارش سازی نرم افزار را به تیم پشتیبانی اعلام کند. اگر کاربر نرم افزار مجهز به این مهارت نباشد، هم در روند ایمپورت دادههای نرم افزار مشکل پیش میاید و هم روند اجرای عملیات فنی مختل خواهد شد. بنابراین بهتر است که کسب و کارها در انتخاب کاربر یا کاربران نرم افزار cmms سختگیرانه عمل کنند که در مراحل بعدی با مشکل مواجه نشوند.
مشاوره تامین زیرساخت
نصب و راهاندازی نرم افزار نت آلکا در سازمانها، نیازمند زیرساخت سخت افزاری (سرور) است. مشخصات فنی سرور با توجه به وسعت کار متفاوت است، تیم پشتیبانی نرم افزار آلکا مشاوره تامین زیر ساخت مورد نیاز به سازمانها ارائه میکنند.
نصب نرم افزار cmms
نصب نرم افزار پس از آماده سازی سرور، با استفاده از نرم افزارهای ریموتی و بصورت کاملا آنلاین انجام میشود.تیم پشتیبانی پس از نصب نرم افزار را تست و بررسی میکنند و در صورت تایید به کاربر تحویل داده میشود.
ایمپورت اطلاعات
تاریخچهی تعمیر و نگهداری در راهاندازی موفق نرم افزار نت نقش مهمی دارند. تیم پشتیبانی نرم افزار آلکا در جهت اجرای موفق نرم افزار، مشاوره ایمپورت اطلاعات را نیز ارائه میدهد. درصورت درخواست سازمانها طبق قرارداد، تیم پشتیبانی اطلاعات را ایمپورت میکنند.
پیگیری روند اجرایی
بهرهبرداری اصولی از نرم افزارهای نت، بایستی بطور مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد، تیم پشتیبانی نرم افزار آلکا پس از نصب و راه اندازی بصورت دورهای پیگیر روند بهره برداری از نرم افزار هستند.
تماس بی واسطه
کاربران نرم افزار از طریق راه های ارتباطی مختلف بدون واسطه با اعضای تیم پشتیبانی در تماس هستند. رفع خطای کاربری و نرم افزاری در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.
نظارت بر استقرار نرم افزار
صحت سنجی ایمپورت اطلاعات و پایش وضعیت کاربران در نرم افزار CMMS نیز اهمیت ویژه دارد. عملکرد کاربر و نرم افزار برای ارائه گزارشات، شاخص های عملکردی KPI و بهرهبرداری بهینه از نرم افزار حیاتی هستند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!