قابلیت پیاده سازی سلسله مراتب اداری خاص در بخش گردش کار نرم افزار نت، جهت مدیریت بهینه پرسنل تعبیه شده است. مدیریت دستورکارها به دو روش انجام میشود؛ دستور کار به طور مستقیم و چند سطحی قابل برنامه ریزی و طراحی میباشند. ارجاع دستور کارها به طور مستقیم به یک سمت (اپراتور، شخص و ..) و یا طراحی روال کاری چند سطحی برای یک دستور کار
منظور از گردش کار چند سطحی در این مبحث قابلیت تایید چند مرحله ای یا ارجاع به تخصص مربوطه توسط مدیر بخش میباشد. یک یا چند کاربر با سطح دسترسی بالاتر میتوانند دستور کارها را تایید، رد یا به تعویق بیاندازند. جهت بررسی کامل امکانات این بخش و سایر قابلیت های نرم افزار جامع نگهداری و تعمیرات این امکان وجود دارد که نرم افزار را به رایگان دریافت و بررسی نمایید.
امکان اعمال گردش کار و مدیریت درخواست ها در بخشهای نت پیشگیرانه، نت اضطراری، بازدید دوره ای و سایر فعالیت های نگهداری و تعمیرات وجود دارد.
امکانات ماژول مدیریت گردش کارها (روال کاری)
طراحی و تعریف روال کاری (گردش کار) با توجه به سلسله مراتب موجود
اختصاص خودکار کارها به تخصص ها و پرسنل
کارتابل اختصاصی فردی برای هر یک از پرسنل
ارجاع دستور کار به پرسنل دیگر
مدیریت گردش کار و ردیابی درخواست ها
ثبت بازخورد مربوط به هر گردش کار (ریز فعالیت های انجام شده)
و...
همین حالا نسخه رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات ما را دانلود کنید و کارایی خود را افزایش دهید
کلیه ماژولها و قابلیت های نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا را در صفحات سایت به تشریح یا اختصار عنوان نمودهایم. از بخش اخبار و اطلاعات و ویژگی های نرم افزار میتوانید به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد.
جهت مشاهده قابلیت های هر ماژول بر روی تصویر مربوط به ماژول دلخواه کلیک نمایید. توضیحات تکمیلی در رابطه با قابلیت های هر ماژول را از کارشناسان شرکت سازه های اطلاعاتی و ارتباطی سامان بخواهید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!