نمونه گزارش کد خرابی در نرم افزار نگهدارای و تعمیرات آلکا
پیاده سازی تعمیر و نگهداری اصولی در سازمان تنها بخشی از فرآیند مدیریت نگهداری و تعمیرات میباشد، رسیدن به نتیجه ایده آل در این فرآیند مستلزم ورود و ثبت اطلاعات دقیق از کلیه فعالیت های صورت گرفته در نت سازمان میباشد. یکی از بخشهای پرهزینه در سازمان تعمیرات اضطراری است، ثبت ریز هزینه ها اعم از کالا و خدمات در نرم افزار نگهداری و تعمیرات به همراه کدهای خرابی پرتکرار دید کاملی از علل خرابی و کدهای پرتکرار در اختیار مدیران قرار می دهد. ماژول گزارشات نت آلکا گزارشات موردنیاز جهت مدیریت بهینه نگهداری و تعمیرات را در اختیار مدیران سازمان قرار میدهد.
سازمانها همواره در بخش نگهداری و تعمیرات تجهیزات / ماشین آلات با چالشهای متفاوتی روبرو هستند. یکی از این چالشها که بصورت روزانه گریبان مهندسان و تکنسینهای بخش نت را میگیرد، وقوع خرابیها از انواع مختلف میباشد. وجود لیست خرابی های پرتکرار در دسترس مدیر نت به برنامهریزی و پیشبینی دقیق منجر خواهد شد. لیست خرابی ها یا همان کد خرابی بصورت کاغذی چندان به کمک مدیر نت نخواهد آمد چرا که امکان آنالیز و اسکن ماهانه یا سه ماه و شش ماهه را به مدیر نت نخواهد داد.
پایگاه داده قوی درباره انواع خرابی و کدهای خرابی در سازمان بسیار ضروری است، به کمک این پایگاه داده مدیران بالادستی برای کاهش هزینه بخش نت سازمان که غالبا بسیار کلان میباشد؛ تصمیمات مهم و تاثیرگذاری برای به حداقل رساندن این هزینه اتخاذ نمایند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!