فرم درخواست دموی نرم افزار CMMS آلکا

خرید نرم افزار نیاز به بررسی و دقت بالا در انتخاب دارد از این رو بیشتر شرکت های معتبر عرضه کننده نرم افزار جلسه آنلاین دمو را پیش‌بینی نموده‌اند، به نوعی می‌توان گفت پیشنهاد جلسه ویدئو کنفرانسی قبل از مراحل خرید از نقاط قوت هر نرم افزاری به شمار می‌آید. با عنایت به این نکته که نرم افزار های نگهداری و تعمیرات به خودی خود از پیچیدی برخوردار هستند و افراد در تجریه تحلیل این نرم افزار و مطابقت با نیاز سازمان خود با مشکل مواجه هستند، وجود جلسه دمو بسان چراخ راه انتخاب نرم افزار cmms محسوب می‌شود. از سوی دیگر هریک از نرم افزار ها با امکانات و قابلیت های منحصر به فردی ارائه می‌گردد که این امر نیز در فرآیند انتخاب بسیار تاثیرگذار است. دریافت دموی نرم افزار تعمیر نگهداری و هماهنگی زمان جلسه آنلاین از طریق فرم درخواست دمو امکان پذیر می‌باشد. البته در معدود موارد شاهد آن بوده‌ایم که شرکت ها به سبب تسلط کافی و اطلاع دقیق از نیاز مجموعه خود، جلسه آنلاین را درخواست نکرده‌اند و فرآیند خرید را بدون جلسه آنلاین طی می‌کنند. 

درخواست دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا

نام و نام خانوادگی

جهت ارسال رمز

با پیش شماره بطور مثال ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۸۸

جهت ارسال فایل

لطفا صبر کنید

تماس تلفنی

طی مراحل ثبت درخواست دموی نرم افزار نگهداری تعمیرات آلکا، چنانچه با مشکل یا مورد خاصی مواجه هستید با شماره تلفنهای شرکت بخش فروش تماس حاصل فرمائید.
  • تماس با واحد فروش: ۰۴۴۳۳۴۵۷۳۵۰

هدف جلسه دمو نرم افزار نگهداری تعمیرات

نرم افزار تعمیر و نگهداری pm فرآیندهای متعددی را پوشش می‌دهد از این رو دارای بخش ها و ماژول های مختلفی است. علاوه بر بخش های مورد نیاز نت، نرم افزار cmms آلکا یک قدم پا را فراتر گذاشته است و برای صنایع مختلف نسخه های اختصاصی ارائه کرده است. این نسخه ها با اتکا به تجربه چندین ساله (از سال ۱۳۸۵) و تجزیه تحلیل نیازهای هر صنعت طراحی و برنامه ریزی شده‌اند. برای هرچه راحتتر نمودن فرآیند خرید نرم افزار نت آلکا جلسه دموی نرم افزار تعمیر نگهداری با نسخه مربوط به حوزه کاری مشتریان محترم برگزار خواهد شد.

جلسات آنلاین با توجه به درخواست مشتریان هماهنگ خواهند شد، ممکن است کارشناسان برخی از شرکت ها با نرم افزار نت آلکا آشنا باشند و نیاز به جلسه پرزنت نرم افزار نداشته باشند، از این رو انتخاب این مرحله به عهده مشتری می‌باشد که با توجه به نیاز خود تعداد جلسات را تعیین نمایید.

دموی نرم افزار تعمیر نگهداری

در باره نرم افزار نگهداری و تعمیر آلکا

نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا یکی از محصولات شرکت سازه های اطلاعاتی و ارتباطی سامان است که از سال ۸۵ با هدف بهینه سازی تعمیر و نگهداری در واحد های فعال ارائه شده است. این نرم افزار با توجه به استانداردهای حوزه نت و نیاز صنایع مختلف بصورت مستمر ارتقاء پیدا کرده و خوشبختانه امروز به عنوان یکی از معتبرترین نرم افزار های CMMS در کشور شناخته می‌شود. برخی از ویژگی های این نرم افزار را در این قسمت ذکر کردیم:

  • با توجه به آخرین استانداردهای تعمیر و نگهداری به روز می‌شود.
  • برنامه نت پیشگیرانه، پیش بینانه و اصلاحی در نرم افزار پیش بینی شده است.
  • قابلیت سفارش سازی بر اساس نیازهای هر صنعت را دارا می‌باشد.
  • ۷ نسخه اختصاصی یرای مدیریت نت در صنایع مختلف 
  • بیش از ۱۹ ماژول اختصاصی (قابلیت انتخاب ماژول های مورد نیاز و حذف ماژول های اضافی، قیمت نرم افزار کاهش پیدا می‌کند.)
  • ارتباط پایدار با سایر نرم افزار های سازمان (سیستم GPS، حسابداری، انبارداری، مالی، سیستم دیسپاچینگ و …)
  • ۶ ماه پشتیبانی رایگان و خدمات پس از فروش 
  • آموزش قدم به قدم نرم افزار CMMS
  • طراحی ریسپانسیو و تحت شبکه (قابل دسترس در موبایل، تبلت و …)
  • و …

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره ویژگی ها و نحوه عملکرد نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا، فرم درخواست دمو را تکمیل نمایید. 

جلوگیری از توقف ماشین آلات و تجهیزات

برنامه نگهداری و تعمیرات در قدم اول با هدف جلوگیری از خرابی، توقف و یا خواب تجهیزات و ماشین آلات پیاده سازی می‌شود. رسیدن به استانداردهای جهانی در کاهش تعمیرات اضطراری و توقفات نیازمند اجرای دقیق برنامه نت و رهگیری انجام کارها در نرم افزار CMMS می‌باشد. در قدم بعدی با تحلیل اطلاعات مستند و گزارشات متعدد می‌توان برنامه نت را در جهت بهبود عملکرد پرسنل و تجهیزات ارتقاء دهید. در ادامه کارخانجات دارای خط تولید که حساسیت بالایی در خط تولید دارند و تک تک ثانیه ها حیاتی هستند، از تکنیک پایش بر اساس وضعیت CM (Condition Monitoring) استفاده می‌کنند. این تکنیک بر اساس بازدیدهای دوره ای و سنجش المان‌های متعدد در هر بازدید پی‌ریزی شده است. در صورتی که اطلاعات جمع آوری شده در پایش ها در جهت مدیریت نگهداری و تعمیرات مورد استفاده قرار گیرد این تکنیک با مفهوم جدید نگهداری و تعمیرات بر اساس وضعیت CBM (Condition Base Maintenance) معنا پیدا می‌کند. 

شما در صفحه درخواست دموی نرم افزارهای تخصصی شرکت سازه‌های اطلاعاتی و ارتباطی سامان قرار دارید. جهت دانلود و بررسی نرم افزارها لطفا فرم را بصورت کامل تکمیل فرمایید.

جهت دریافت دموی نرم افزار تعمیر نگهداری از کامپیوتر در آخرین کادر فرم از بخش ” نرم افزار مورد نیاز جهت نمایش و دمو ” گزینه نرم افزار نگهداری و تعمیرات را انتخاب نمایید.

در صورتی که در ارسال درخواست دموی نرم افزار (دریافت نسخه رایگان) با مشکل مواجه شدید. می توانید با تیم ما تماس بگیرید (۰۴۴۳۲۲۳۶۰۹۷) و یا درخواست خودتان را با واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۳۴۵۰۹۸۲ ارسال نمایید.

شرکت سازه‌های اطلاعاتی و ارتباطی سامان بطور تخصصی در حوزه تولید نرم افزار فعالیت می‌نماید. سعی داریم در راستای بهبود کارآمدی سازمان‌ها و موسسات با ارائه خدمات مشاوره‌ای در اجرای پروژه‌های نرم افزاری و قابلیت طراحی انواع نرم افزار مطابق با دانش روز دنیا قدمی برداریم.

نرم افزارهای متعددی توسط تیم فنی شرکت سامان عرضه شده‌اند و این امکان وجود دارد که طبق نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف ادارات و سازمان‌ها برای مدیریت بهینه منابع و زمان نرم افزارهای تخصصی طراحی و ارائه گردد. 

برخی از نرم افزارهای عرضه شده توسط شرکت سامان را در این بخش ببینید.

  • برنامه تعمیر و نگهداری آلکا
  • سیستم مدیریت گشت و نگهبانی پاسبان
  • نرم افزار مدیریت بیلبوردهای شهری
  • نرم افزار مدیریت عوارض تابلو
  • نرم افزار عوارض کسب و پیشه شهرداری‌ها
  • برنامه بایگانی مدارک و اسناد
  • و …

شرکت سامان جهت اطمینان خاطر سازمان‌ها و موسسات این امکان را فراهم آورده که شرکت‌ها نسخه دمو نرم افزار را دریافت نموده و پس از بررسی کامل و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت سامان اقدام به خرید نمایند. 

در زیر برخی از نسخه های تخصصی شده نرم افزار نت آلکا را می‌بینید

نرم افزار نگهداری و تعمیرات معادن 

نرم افزار نگهداری و تعمیرات ناوگان خودروئی و شرکت های پخش 

نسخه پرو نرم افزار CMMS

نرم افزار نگهداری و تعمیرات خط تولید کارخانجات و تجهیزات ثابت 

نرم افزار نگهداری و تعمیرات شرکتهای کشت و صنعت 

نسخه ویژه استاندارد نرم افزار CMMS